Efter att ha börjat intressera mig lite mer för det där med designleksaker/konstleksaker. Det kan röra sig om harmlöst bootleggade actionfigurer från 70-talet eller helt egna skapelser.

För att kicka igång denna nya spännande del av bloggen så ska vi ta en titt på vad killarna bakom YouTubekanalen ”Toy Pizza” har på gång!

20140707-225443-82483732.jpg
Toy Pizza är ett gäng glada män som njuter av leksaker. För den som har missat deras show på YouTube så föreslår jag att ni tar en titt redan nu, så att ni hänger med!

För att fira att det går helt suberbt för deras YouTubeshow så har de genialiska gossarna parat ihop sig med We Love Fine så att de kan distrubera en helt egen leksak:

Pizza Rangers: Knights of the slice!
Den kommer finnas i ett par olika färger men det hela är fortfarande i designatadiet, mer info finns i detta Youtubeklippet.

För tillfället kan jag bjuda på en världsexklusiv bild från mästerskulptören Justice Joseph (klicka för större bild):

20140707-231828-83908548.jpg

Jag tycker att det jag sett hittils ser svincoolt ut.

Vad tycker ni?

