För ett bra tag sedan så gjorde jag ett kryss i min personliga bucket list.

Jag fick tag i en sån här:

aheader
Teenage Mutant Ninja Turtles – Sewer Playset, Playmates, 1989.

När jag såg denna på Tradera så kunde jag inte låta bli att lägga ett bud. När annonsen började rinna ut i tiden insåg jag att jag skulle vinna. Och det gjorde jag.

IMG_2514

Jag har skrivit lite om Playsets här och kan erkänna att detta är ett av de finaste lekseten som någonsin producerats. Jag älskar stuket och framförallt hur väl genomtänkt det är. Väldigt TMNT.

IMG_2516IMG_2517

Det är inte bara jag som tycker om detta playset:

IMG_2537

Heh. Tillbaka till fokus:

Som en av de första bloggarna i Sverige ska jag nu visa lite av dess funktioner i form av en fantastisk bildserie:

Del 1: Brunnslocket.

tokka_1tokka_2

Del 2: Telefonstolpen.

rockbop_1rockbop_2rockbop_3

Del 3: Minan.

buzz_1buzz_2

Jag tackar ödmjukast för detta tillfälle av komisk tajming. Applådera kan ni göra en annan dag.

Helt enkelt så är detta ett fantastiskt playset. I dagslägen kan jag inte exponera det ordentligt, men i senare kommer det nog se ut som så här:

IMG_2535

Jävla Michaelangelo. Kan inte ens vara seriös på ett seriöst foto.

Nåväl. Ni kommer nog att få se detta mer i framtiden.

Just det ja. Av någon konstig anledning så finns det en trappa på baksidan som inte direkt leder någonstans. Precis som det här inlägget. Tschüs!

IMG_2539

