Oh my. Jag gillar serier, actionfigurer och sånt i den stilen, men jag är även svag för fåniga saker på second hand.

Idag var jag med och arrangerade en liten loppis på Pelarteatern, ett ställe jag brinner för sedan 1996 då jag hälsade på för första gången. Loppisar i byhålor är ganska charmiga, speciellt när folk samlar på sig mycket junk och sedan ger bort det för välgörande ändamål.

Jag stod mest och sålde lite av mina Spindelmannenfigurer för småpengar och drack kaffe när vi hade öppet. När det var dags att stänga så plockade jag till mig lite smågrejor.

Jag köpte en byst av Chopin i bronsimitation, en lila saftblandare, en 15-tums tjock-tv för mitt SuperNintendo och en tvärflöjt i en fin låda. Jag är sjukt nöjd och ska nu lyssna på pianomusik i ett blinkande rum samtidigt som jag spelar Skyblazer och låter som en brandbil med flöjten. För att jag är episk. Och lite trött.

