Jävla skit, jag har blivit en sån där Traderajunkie. De hade underhåll av siten under natten/morgonen och jag fick lite abstinens. Det är inte så att jag köper massa saker, det är det att jag tittar mycket och inspireras. Klart att jag inte har råd med en vintage AT-AT, men det kostar inte att titta lite. Jag jobbar ändå på min quest att samla alla prisjägare från Rymdimperiet slår tillbaka.

Ska inte vara med Emelie idag, vilket känns lite extra tungt, men jag är ändå inte människa när jag går upp tidigt och kommer hem sent. Jag jobbar i Uddevalla idag också. När jag jobbar här så måste jag gå upp klockan halv fem, för jag pendlar. Jag skulle pendlat till Lidköping också, men jag fick erbjudande om att sova över, vilket kändes sjukt skönt. Jag skall tillbaka dit nästa vecka. Veckan efter skalla jag eventuellt till Köping, en annan del alltså (Hehehehe.).

